Wybierz ustawienia regionalne:

Strony informacyjne

Reklamacje i zwroty

Zależy nam na pełnej satysfakcji naszych partnerów biznesowych, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji i zwrotów był prosty i przejrzysty. Poniżej znajdziesz pliki do pobrania - protokół różnic w dostawie oraz kartę gwarancyjną, które należy wypełnić i przesłać na wskazany adres mailowy. Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące procesów zwrotu i reklamacji, skontaktuj się z nami - z chęcią pomożemy.

Pamiętaj, by podczas wypełniania protokołu różnic w dostawie podać numer faktury.

 

OBSŁUGA REKLAMACJI

Numer telefonu: +48 690 172 550

E-mail: [email protected]

 

OBSŁUGA ZWROTÓW

E-mail: [email protected]

 

PLIKI DO POBRANIA:

karta gwarancyjna
 
Wersja do pobrania lub uzupełnienia komputerowo (PDF)
protokół różnic w dostawie
Wersja do pobrania lub uzupełnienia komputerowo (PDF)

WYPEŁNIAJĄC PROTOKÓŁ RÓŻNIC W DOSTAWIE KONIECZNIE PODAJ NUMER FAKTURY

Proszę czekać, trwa ładowanie....